TOMAS Hrvatska 2019 - interaktivna mrežna stranica
5.1.2021.

TOMAS Hrvatska 2019 - interaktivna mrežna stranica

S ciljem popularizacije rezultata znanstvenog rada i diseminacije rezultata istraživanja najširoj stručnoj javnosti, Institut za turizam je izradio interaktivnu mrežnu stranicu na kojoj su prikazani rezultati istraživanja o obilježjima turističke potražnje Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019. Mrežna stranica namijenjena je najširoj stručnoj javnosti - turističkim profesionalcima, medijima, studentima ali i svima onima koji žele imati pristup kvalitetnim i relevantnim podacima o obilježjima, stavovima i potrošnji turista koji posjećuju Hrvatsku. Na stranici su prikazana različita obilježja turističke potražnje u Hrvatskoj, koja se mogu analizirati  prema regiji boravka turista, odnosno  sezoni boravka.

 

Podsjećamo, istraživanje Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019 je po prvi put provedeno na području cijele Hrvatske (a ne samo u primorskim županijama) te obuhvaća cijelu godinu (a ne samo ljetne mjesece). Cilj ovog nacionalnog istraživanja bio je profilirati turističku potražnju u Hrvatskoj prema motivaciji, aktivnostima, zadovoljstvu i potrošnji, prema glavnim regijama, sezonama i vrsti smještaja. Istraživanje je provedeno od svibnja 2019. do ožujka 2020. godine na uzorku od 13.582 ispitanika u hotelima, hostelima, kampovima i obiteljskom smještaju u 143 mjesta diljem Hrvatske, a obuhvaćeni su domaći gosti i gosti s 24 najvažnija emitivna tržišta. Istraživanje Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019 financirano je i promovirano od strane Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske te Hrvatske turističke zajednice.

 

Sva TOMAS istraživanja.

 

Interaktivna stranica TOMAS Hrvatska 2019.