Foto: Zaposlenici Instituta za turizam

Istraživački tim

 

 

Dr. sc. Renata Tomljenović

  • Akademska naobrazba
    • 2002. - doktorirala na Griffith University - Gold Coast Campus, Queensland, Australija.
    • 1996. - diplomirala Hotelski menadžment, Gold Coast Campus, Queensland, Australija. (Bachelor of Hotel Management with First Class Honours).
    • 1995. - diplomirala japanski jezik, Gold Coast Campus, Queensland, Australija. (Bachelor of Arts in Japanese with Tourism Major).
    • 1986. – diplomirala na Pedagoškoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu
  • Profesionalno iskustvo
    • 2001. - danas – Institut za turizam, Zagreb
    • 1996. - 2000. Griffith University, Faculty of Commerce and Management
    • 1996. - 1997. - Gold Coast City Council, Social and Cultural Co-ordination
  • Znanstveni i stručni interes
    • Kulturni turizam i razvoj lokalnih kulturnih resursa
    • Kulturni manifestacije i njihov turistički potencijal
    • Destinacijski marketing, upravljanje i strateško planiranje
    • Društveni utjecaji turizma i njihovo upravljanje
    • Razvoj ljudskih potencijala i edukacija
  • Projekti
    • Nacionalne strategije i planovi  
      • Strategija razvoja turizma RH 2020
      • Strategija razvoja kulturnog turizma RH
      • Akcijski plan razvoja kulturnog turizma
      • Glavni plan turizma Splitsko-dalmatinske županije (2017. - 2027.) sa strateškim i operativnim planom marketinga turizma
      • Strategija razvoja turizma Grada Hvara
    • Kulturni turizam
      • Local Flavours: Autentični turizam temeljen na lokalnoj kulturnoj baštini (Interreg Europe)
      • Plan upravljanja tvrđavom sv. Nikole u kanalu sv. Ante (UNESCO), Šibenik
      • Plan razvoja kulturnog turizma Splitsko-dalmatinske županije
      • Plan upravljanja kulturnim dobrima Ergele Lipik
      • Plan upravljanja za rutu kulturnog turizma "Voda - moćna stvarateljica povijesti", Šibenik
      • Marketing plan parka Nehaj, Senj 
      • Interpretacija antičkih (rimskih) cesta dalmatinskog zaleđa (pilot projekt)
      • Marketing plan Kneževe palače u Zadru
    • Razvoj ljudskih potencijala
      • Core-vet: Mogućnosti cjeloživotnog obrazovanja za kvalificirane i polukvalificirane radnike u turizmu (Leonardo da Vince)
      • SeasonREADY: učenje na radnom mjestu za sezonske turističke djelatnike (Erasmus+)
      • RoomstoVET: Podizanje kvalitete i profesionalizacija privatnih iznajmljivača u turizmu (Erasmus+)
      • Prijedlozi za unapređenje srednjoškolskog obrazovanja za potrebe turizma u Hrvatskoj
      • Program jačanja konkurentnosti ljudskih potencijala u turizmu (centri kompetencija)
  • Izdvojena bibliografija
    • Tomljenovic, R., I. Ateljević (2016). Crafting a value driven tourism vision (for Croatia). In Dwyer, L., R. Tomljenović, S. Čorak (Eds). Evolution of tourism planning and strategy – the rise of Croatia. London: Palgrave Macmillan. Pp.15-36. 
    • Dwyer, L., R. Tomljenović, S. Čorak (Eds). Evolution of tourism planning and strategy – the rise of Croatia. London: Palgrave Macmillan. Pp. 279-264.
    • Dwyer, L., I. Ateljević, R. Tomljenović (2016). Tourism future – towards transformational tourism. In Dwyer, L., R. Tomljenović, S. Čorak (Eds). Evolution of tourism planning and strategy – the rise of Croatia. London: Palgrave Macmillan. Pp.1-14. 
    • Ateljević, I., Sheldon, P., R. Tomljenović (2016), The new paradigm of the 21st century, ‘Silent revolution’ of Cultural Creatives and Transformative Tourism of and for the Future. // Global Report on the Transformative Power of Tourism- a paradigm shift towards a more responsible traveller / UNWTO/Institute for Tourism, editor(s). Madrid : UNWTO, 2016. Str. 12-20.
    • Ateljević, I., Tomljenović, R. (2014) Conscious and Transformative Travellers of and for the Future. In Costa, J. A. (Ed) ‘Tourism in 2014’, Annual Review. Portugal: Instituto  de  Planeamento  e  Desenvolvimento  do  Turismo. (A2)
    • Ateljević, I., Tomljenovic, R. (2014) Conscious and Transformative Travellers for and of the Future. In Conference Proceedings of the 7th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Istanbul, June 3-8, 2014.
    • Tomljenović, R., I. Kunst (2014). From sun and sea tourism to cultural tourism – the case of Split-Dalmatia county. European Journal of Tourism Research 8, pp. 83-98. (A2)
    • Tomljenović, R. (2010). Tourism and Inter-Cultural Understanding or Contact Hypothesis Revisited. In Moufakkir, O. and J. Kelly (Eds.) Tourism, progress and peace. Oxford: CABI Publishing.
    • Tomljenović, R., D. Getz (2009). LIFE-CYCLE STAGES IN WINE TOURISM DEVELOPMENT: A Comparison of Wine Regions in Croatia and Canada. Tourism Review International. Vol. 13, No. 1. pp. 31-49.
    • Marušić, Z., Horak, S., R. Tomljenović (2008). The socio-economic impacts of cruise tourism: A case study of Croatian destinations. Tourism in Marine Environments.  5(2-3): 131-144.
    • Tomljenović, R., S. Weber (2004). Funding cultural events in Croatia: Tourism-related policy issues. Event Management. 9(1/2):51-59.
    • Tomljenović, R., M. Larson, B. Faulkner (2001), Predictors of satisfaction with festival attendance: A case of Storsjoyran rock music festival. Tourism. 49(2). Pp. 123 – 133.
    • Tomljenović, R., B. Faulkner (2000) Retiring with the tourism in the Sunbelt: A study of the social impacts of tourism on the older residents of the Gold Coast, Annals of Tourism Research, 27(1). Pp. 93 – 114.
    • Tomljenović, R., B. Faulkner (2000) Tourism, inter-cultural understanding and world peace, in Faulkner B., Moscardo, G. and E. Laws: Tourism in the 21st century: Reflections on experience.  Continuum. London.
    • Mules, T, M. Raybould, E. Fredline, R. Tomljenović (2000), Counting the herd. Using aerial photography to estimate attendance at open events. Event Management 6. Pp.25 – 32.
    • Faulkner, B., E. Fredline, M. Larson, R. Tomljenović (1999), A marketing analysis of Sweden’s Storsjoyran Music Festival.  Tourism Analysis. 1(4). Pp. 157 - 171.

     

    GOOGLE SCHOLAR

    CROSBI (CROatian Scientific BIbliography)