Foto: Ilustrativna fotografija

Projekti

Filtriraj

KONKURENTSKA SPOSOBNOST HRVATSKOG TURIZMA: Potprojekt - Trendovi III - Trendovi u hotelijerstvu


Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu

Voditelj projekta : Dr. sc. Neven Ivandić

Izvođač :

Razdoblje provedbe : 2007

Naručitelj :


Suradnici


Voditelj potprojekta: Neda Telišman Košuta

Naručitelj: Hrvatska gospodarska komora

Izvođač: Institut za turizam

Cilj potprojekta:
Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma je dugogodišnji projekt na kojem surađuju Hrvatska gospodarska komora i Institut za turizam još od 2003. godine slijedom zaključaka Hrvatskog turističkog foruma „Kvaliteta za Hrvatsku 2003“. Prva faza projekta je završena 2005. godine.

Druga faza projekta započeta je 2006. godine. nakon što je u okviru prve faze projekta provedena analiza kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja tržišne pozicije hrvatskog turističkog sektora odnosno njegovih proizvoda/klastera.

Ciljevi druge faze su:

  • Unaprijediti analizu i osigurati kontinuirano praćenje globalne tržišne pozicije hrvatskog turizma te
  • Razviti sustav destinacijskog benchmarkinga.

Trendovi III - Trendovi u hotelijerstvu je treći u nizu izvještaja zajedničkog naziva Tržišni trendovi. Prva dva su: Trendovi I - Kretanje turističke aktivnosti, prognoze i megatrendovi te Trendovi II - Turistički proizvodi. Oba izvještaja su završena tijekom 2004. godine.

Trendovi III – Trendovi u hotelijerstvu je definiran kao jedan od potprojekata druge faze.

Sadržaj potprojekta:
Izvještaj Trendovi III - Trendovi u hotelijerstvu, polazeći od relevantnih kretanja u turizmu općenito, nastoji dati sadržajan pregled kvantitativnih i kvalitativnih kretanja u suvremenom svjetskom hotelijerstvu. Izvještaj sadrži informacije o kvantitativnim i kvalitativnim trendovima te prognoze o kretanjima na međunarodnom turističkom tržištu, informacije o kvantitativnim i kvalitativnim trendovima u međunarodnom hotelijerstvu te obradu posebnih tema: tehnologija u hotelijerstvu, zeleno hotelijerstvo, hotelski wellness i 'spa' centri', programi lojalnosti u hotelijerstvu i brendiranje hotela.

Godina završetka: 2007.