Foto: Ilustrativna fotografija

Projekti

How tourists are selecting and booking holiday destinations: insights into behaviour of potential tourists from key markets and high potential merkets for incoming tourism in Bosnia and Herzegovina. Part1: Secondary research. Final report


Područje istraživnja : Razvoj istraživačkih metoda

Izvođač :

Razdoblje provedbe : 2018.

Naručitelj : Marketmakers


Suradnici

Istraživači: Sanda Čorak, Larisa Dukić, Lana Knapić, Damir Krešić, Zrinka Marušić, Ivan Sever, Renata Tomljenović


Studija je izrađena u okviru projekta MarketMakers kojeg podržava Vlada Švicarske. Temeljeći se na relevantnim, reprezentativnim i pouzdanim sekundarnim izvorima informacija, u Studiji je detaljno istraženo ponašanje turista pri odabiru destinacije za putovanje i pripreme putovanja. Analizirani su podaci o tome kako turisti odabiru destinaciju putovanja, koji faktori utječu na izbor destinacije - uključujući preferencije turista, što očekuju od turističke ponude u destinaciji, kako rezerviraju svoje putovanje, s kime i kako najčešće putuju, kakav smještaj odabiru i sl. Analizom su obuhvaćena inozemna emitivna tržišta važna za turizam Bosne i Hercegovine. Ukupno je analizirano dvadeset inozemnih tržišta, trinaest europskih (Hrvatska, Srbija, Slovenija, Italija, Poljska, Njemačka, Francuska, Velika Britanija, Austrija, Švicarska, Švedska, Španjolska i Irska), četiri tržišta Bliskog istoka (Turska, Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuvajt) te tri 'daleka' tržišta (Kina, Republika Koreja i Sjedinjene Američke Države). Studija daje i osnovne preporuke za razvoj i promociju turističkih proizvoda za svako pojedino tržište.