Analiza strukture turističkih izdataka na uslugu kupnje u trgovinama iz istraživanja TOMAS Hrvatska 2022./2023.
Područje istraživnja : Istraživanje turističkog tržišta
Voditelj projekta : Zrinka Marušić mag. math., univ.spec.oec.
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2024
Naručitelj : Kaufland Hrvatska k.d.
U istraživanju TOMAS Hrvatska 2022./2023. prosječni dnevni turistički izdaci tijekom boravka u destinaciji prikazani su prema glavnim vrstama usluga (usluga smještaja s povezanom hranom u okviru smještaja, usluga hrane i pića u restoranima i barovima, usluge trgovine, usluge kulture i zabave, usluge sporta i rekreacije, izleti, usluge lokalnog prijevoza te ostale usluge). U ovom projektu su dodatno analizirani turistički izdaci za potrebe Kauflanda Hrvatska k.d. Dodatna analiza uključila je analizu strukture izdataka na uslugu trgovine. Naime, u istraživanju TOMAS Hrvatska 2022./2023. od ispitanika/turista se prikupljaju sljedeći podaci koji se odnose na kupnju odnosno na uslugu trgovine: 1. izdaci za kupnju hrane i pića u trgovini, 2. izdaci za kupnju odjeće i obuće te 3. ostali izdaci za kupnju (suveniri, cigarete, knjige i sl.). Izdaci na uslugu trgovine, ukupno i prema strukturi, analizirani su prema regijama, posebno za razdoblje sezone i izvansezonsko razdoblje, te prema vrsti smještaja. Cjeloviti rezultati su dati u Excel datoteci.