Strateško-marketinški plan za turističku destinaciju područja Slavonski Brod - Posavina s planom brendiranja za razdoblje do 2030.
			
			
				Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
				
          Voditelj projekta : Dr. sc. Renata Tomljenović  
        
        Izvođač : 
				Razdoblje provedbe : 2023
				Naručitelj : Turistička zajednica područja "Slavonski Brod-Posavina"
        
          
          Suradnici
          
          
Istraživači: Snježana Boranić Živoder
          
          
         
			 
			
    Projektom su obuhvaćeni Grad Slavonski Brod i općine Podcrkavlje, Gornja Vrba i Bukovlje, koji čine destinaciju Slavonski Brod - Posavina. Analiza stanja obuhvatila je geografske i sociodemografske pokazatelje, presjek turističke ponude i turističke potražnje, detaljnu analizu turističke resursne osnove, upravljanje turističkim razvojem. Rezultati su sažeti primjenom SWOT analize. Temeljem dobivenih rezultata, definirane su strateške preporuke usklađene s turističkim planovima višeg reda te planovima razvoja Grada Slavonskog Broda i pripadajućih općina.